Przeszukaj






Generic selectors

Tylko dokładne trafienia


Wyszukaj w tytułach


Wyszukaj w treści



Search in posts


Search in pages

Szukaj w kategoriach:

Procesy i narzędzia


SRM


Team Management


Wyróżnione


Zakupy direct


Zakupy indirect


Zarządzanie








tel. + 48 502 128 212    |    e-mail: info@myprocon.pl

Image Alt

Events Calendar

  /  Events Archive
Ładowanie Wydarzenia
Wyszukaj

Event Views Navigation

Nadchodzące Wydarzenia

Czerwiec 2019
Data: Czerwiec 5 @ 09:00 - 17:00
Miejsce spotkania: Szawa Conference
Adres: Oxygen Park (Szawa Conference) Jutrzenki 137

Współpraca z dostawcami usług IT to jeden z kluczowych obszarów dla każdej organizacji.
W jaki sposób ułożyć proces zakupowy na potrzeby projektów IT realizowanych w modelu Agile?
Jak formułować zapytania rynkowo-ofertowe (RFI / RFP) dla projektów IT realizowanych w modelu Agile?
Co powinna zawierać dokumentacja zakupowa i na czym polegają jej różnice względem procesów zakupowych na projekty realizowane kaskadowo (Waterfall).
W oparciu o jakie kryteria oceniać dostawców IT zarówno w trakcie postepowania zakupowego oraz już w trakcie realizacji projektu IT realizowanego w oparciu o metodyki zwinne?
Jakie modele rozliczeń z dostawcą IT są optymalne dla projektów realizowanych w modelu Agile.
I przede wszystkim, co powinna zawierać i w jaki sposób negocjować umowę z dostawcą na realizację projektu IT realizowanego w zwinnej (agile) metodyce?

Data: Czerwiec 6 @ 09:00 - 17:00
Miejsce spotkania: Szawa Conference
Adres: Oxygen Park (Szawa Conference) Jutrzenki 137

Gdzie szukać źródła oszczędności w firmach oraz optymalizacji kosztowej?
Wskaźniki finansowe służące do pomiaru poziomu oszczędności (EBIT, ROA, Cash-Flow) – czyli o tym jak wylegitymować się z pracy oszczędnościowej przed Zarządem.
Wykorzystanie zasobów dostawców do współpracy nad optymalizacją procesów oraz produktów
Przygotowanie i prowadzenie interdyscyplinarnych warsztatów optymalizacji kosztowe.
Prezentacje praktycznych wdrożeń optymalizacji kosztów na wybranych przykładach.

Data: Czerwiec 14 @ 09:00 - 17:00
Miejsce spotkania: Szawa Conference
Adres: Oxygen Park (Szawa Conference) Jutrzenki 137

Celem szkolenia jest przybliżenie najlepszych praktyk w zakresie tworzenia i negocjowania umów utrzymaniowych IT. Jakie korzystne klauzule negocjować w umowie na utrzymanie systemu IT? Jakie pułapki można spotkać w umowach utrzymaniowych i jak ich unikać? Jak opisywać zakres usług? Jak formułować parametry SLA? W jaki sposób opisywać zgłaszanie błędów? Wobec jakich obowiązków zastrzegać kary umowne? W jaki sposób uregulować wypowiedzenie umowy i exit plan?

Lipiec 2019
Data: Lipiec 18 @ 09:00 - 17:00
Miejsce spotkania: Szawa Conference
Adres: Oxygen Park (Szawa Conference) Jutrzenki 137

Komunikacja w teorii – co możemy wykorzystać w budowaniu pozycji zespołu zakupowego?
Strategia komunikacji – tajne narzędzie zespołów zakupowych - czym jest i czym może być.
Czy strategia komunikacji w organizacji i dziale zakupów to to samo narzędzie?
Jak budować strategię komunikacji wspierającą wartościowy zespół zakupowy.

Wrzesień 2019
Data: Wrzesień 10 @ 09:00 - 17:00
Miejsce spotkania: Szawa Conference
Adres: Oxygen Park (Szawa Conference) Jutrzenki 137

Ogólne wprowadzenie do tematyki i zasadność korzystania z metod analitycznych w zakupach.
Total Cost of Ownership – Całkowity koszt posiadania jako przykład oceny ofert przy długim cyklu życia kupowanego dobra.
Cost Break Down – Struktura kosztów jako przykład oceny oferty od monopolistycznych dostawców i na zmieniającym się rynku Koszt pieniądza w czasie.
Analiza wartości – możliwości optymalizacji kosztowej po wykorzystaniu dźwigni sourcingowych i negocjacyjnych
Omawiane przykłady: CAPEX/ OPEX Zakupy direct/ Zakupy indirect Zakupy odtwarzalne i jednorazowe.

Data: Wrzesień 11 @ 09:00 - 17:00
Miejsce spotkania: Oxygen Park (SZAWA CONFERENCE) – WARSZAWA
Adres: Jutrzenki 137

Celem szkolenia jest przybliżenie najlepszych praktyk w zakresie tworzenia i negocjowania umów agile, które usprawnią kluczową z punktu widzenia organizacji współpracę z dostawcami systemów informatycznych. W jaki sposób tworzyć i negocjować umowy na wdrożenie systemu IT realizowane w modelu Agile? Jak opisać przedmiot umowy? Czym są agility factors? Jak formułować wymagania dotyczące personelu dostawcy? W jaki sposób uregulować odpowiedzialność i czy należy umieszczać zapisy o karach umownych? Jakie modele rozliczeń z dostawcą IT są optymalne dla projektów realizowanych w modelu Agile? W jaki sposób zakończyć projekt IT?

Data: Wrzesień 11 @ 09:00 - 17:00
Miejsce spotkania: Szawa Conference
Adres: Oxygen Park (Szawa Conference) Jutrzenki 137

Celem warsztatu jest kompleksowe przygotowanie uczestników do tworzenia strategii zakupowej w swoich organizacjach.
Ocena obecnej strategii / stanu kategorii – określeniu punktu wyjścia do przygotowania strategii
Badanie potrzeb partnerów biznesowych wewnątrz naszej organizacji .
Badanie rynku dostawców – w ramach tego etapu przygotujemy i przedstawimy optymalne podejście pozwalające na wybór najlepszych dostawców w kontekście potrzeb biznesowych
Analiza i wybór wariantów strategii.
Plan działania, mierzalne cele i kamienie milowe.
Budowanie operacyjnych scenariuszy działań mających na celu skuteczne wdrożenie zbudowanej przez nas strategii.

Data: Wrzesień 24 @ 09:00 - 17:00
Miejsce spotkania: Szawa Conference
Adres: Oxygen Park (Szawa Conference) Jutrzenki 137

The workshop will focus on three topics: working with procurement consultants, strategic professional services procurement, configuring the business relationship with the consultants.

Październik 2019
Data: Październik 3 @ 09:00 - 17:00
Miejsce spotkania: Szawa Conference
Adres: Oxygen Park (Szawa Conference) Jutrzenki 137

Umowa na korzystanie z chmury obliczeniowej w wielu aspektach różni się od klasycznych umów outsourcingu IT. W jaki sposób zakontraktować chmurę? Czy da się negocjować ustandaryzowane warunki umów z globalnymi dostawcami usług chmurowych? Czy rynek kontrolowany może korzystać z cloud computingu? Jakie są wymogi dotyczące danych przetwarzanych w chmurze? W jaki sposób zakończyć współpracę z dostawcą usług chmurowych?

Data: Październik 21 @ 08:00 - Październik 22 @ 17:00
Miejsce spotkania: Hotel Marriott Centrum
Adres: Aleje Jerozolimskie 65/79

Największa konferencja zakupowa w Polsce.
W programie:
- procurement w świecie VUCA
- zakupy direct
- zakupy indirect
- procesy i narzędzia
- indirect: case study
- smart procurement solutions
- stoliki tematyczne
- panele dyskusyjne

+ Export Events

Zarejestruj się

Resetuj hasło