
Nadchodzące Wydarzenia
Wydarzenia List Navigation
Celem warsztatu jest kompleksowe przygotowanie uczestników do tworzenia strategii zakupowej w swoich organizacjach.
III edycji konferencji zakupowej dedykowanej zakupom pośrednim w średnich i dużych firmach.
Jak powinien wyglądać przetarg na dostawcę usług komunikacji marketingowej? Jak szukać wartości?
Warsztaty w ramach konferencji zakupowej PROCON Indirect Forum 2019. Celem warsztatów jest poznanie zastosowań metod analitycznych w zakupach.
Celem warsztatu jest rozwój umiejętności potrzebnych do skutecznego prowadzenia negocjacji biznesowych. Szkolenie zostało oparte o model negocjacji harwardzkich. Uczestnicy będą mieli możliwość poznania różnych technik i taktyk negocjacyjnych jak i również możliwość poznania zachowań wpływających na pozytywny wynik negocjacji. Dodatkowo początkujący negocjatorzy dzięki ćwiczeniom przeprowadzonym podczas warsztatu będą mieć świadomość na temat własnego stylu negocjacyjnego.
TERMIN WARSZTATU MOŻE ULEC ZMIANIE
Warsztaty w ramach konferencji zakupowej PROCON Indirect Forum 2019. Zajmiemy się praktycznymi metodami zarządzania pracownikami należących do grupy tzw. milenialsów.
Tematyka tegorocznej edycji dotyczyć będzie innowacji i ich wpływu na pracę działu zakupów. W obliczu zmian gospodarczych i co raz szerszego zastosowania technologii, funkcja zakupowa nabiera nowego wymiaru. Działy zakupów mogą stać się głównym kreatorem wartości w organizacjach. Opierając się o hasło: Value engineering and innovations vs. Procurement, postaramy się odpowiedzieć na pytanie: w czym przejawia się inżynieria wartości i w jaki sposób Przemysł 4.0 wpływa na Zakupy 4.0?
Trener: Agata Kulikowska, Member of Purchasing Management Team in Tauron Polska Energia S.A. Program warsztatów: I Rodzaje relacji biznesowych vs. strategie współpracy z dostawcami (rozwój dostawców, proces wyjścia ze współpracy, narzędzia optymalizujące współpracę z dostawcami) • Strategia współpracy dla partnerstwa • Strategia współpracy dla outsourcingu • Strategia współpracy dla relacji transakcyjnych • Strategia współpracy dla jednego dostawcy II Kompetencje kupca potrzebne przy budowaniu relacji • Techniki budowania autorytetu • Techniki wywierania presji • Komunikacja III Ocena współpracy z dostawcami (w trakcie realizacji umowy/zamówienia w zakresie jakości, terminowości i proaktywności). • Jak oceniać jakość i terminowość • Jak badać proaktywność dostawców IV Trendy w zakupach w kontekście SRM Profil Uczestnika: Kupcy, Managerowie Zakupów Osoby odpowiedzialne za współpracę z dostawcami (Biznes) Metody szkoleniowe: wykład interaktywny, dyskusje, zajęcia warsztatowe w grupach Materiały i ćwiczenia: Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w postaci plików PDF na które składają się slajdy zawierające zagadnienia teoretyczne Czas trwania: 6 godzin (w tym przerwy kawowe, lunch) Liczba uczestników: 10-15 osób Specjalna oferta Atrakcyjne ceny TYLKO dla Członków PROCON® Professionals Poznaj szczegóły Koszt uczestnictwa poza programem PROCON® Professionals – 990 PLN (netto/os.) W przypadku pytań, prosimy o kontakt.
I warsztaty specjalistyczne w ramach konferencji zakupowej PROCON Manufacturing 2019.
Dwudniowy, kompleksowy program szkoleniowy, podczas którego szczegółowo omawiane i ćwiczone bedą metody budowania relacji z klientem wewnętrznym organizacji.